Administratie

Uw administratie is het kloppend hart van uw bedrijf. Dat moet op orde zijn. Niet alleen voor de belasting, maar ook voor een gezonde bedrijfsvoering. Zo weet u altijd hoe uw bedrijf er voor staat en kunt u op tijd bijsturen. Bovendien bespaart u op accountantskosten omdat een doelmatig ingerichte administratie eenvoudiger te controleren is.

Als ondernemer in het midden- en kleinbedrijf kunt u bij H&G Consultancy terecht voor:

  • Advies over het inrichten van uw boekhouding
  • Controle van uw eigen administratie

Doet u zelf uw administratie? Dan kunt u H&G Consultancy inschakelen voor controle, advies of voor het afhandelen van complexere zaken.

  • Tussentijdse financiĆ«le overzichten

H&G Consultancy stelt in overleg of op verzoek tussentijdse financiƫle overzichten op. U weet dan precies hoe uw bedrijf er voor staat en kunt u tijdig actie ondernemen.

  • Jaarrekening

Een jaarrekening is de basis voor uw belastingaangifte waarmee u elk boekjaar afsluit. Deze bestaat uit een balans, een winst- en verliesrekening en een toelichting op beide. H&G kan u van dienst zijn met onder andere:

  • het samenstellen van uw jaarrekening
  • second opinion over uw huidige jaarrekening
  • het puur en alleen verzorgen van uw jaarrekening op basis van de door u aangeleverde boekhouding
  • analyse van uw administratie om u te ondersteunen bij de verdere ontwikkeling van uw onderneming